Healthy Dinner Recipes!

Hej!
Her er så det indlæg som jeg har snakket om tidligere.
Den æggekage som jeg havde i indlægget ”Sneak Peek”, blev ikke helt det samme, da jeg puttede forskellige ting i. Og samtidig med at æggekagen er sund, er den også billig. Du kan putte leftovers i æggekagen og i princippet kan du tage noget kød pålæg, skære det i skiver, og putte det der i. Jeg ved dog ikke hvor godt det så bliver.. Opskriften er en jeg har fra Fit4Livin’, og det indlæg kan I se her: http://fit4livin.wordpress.com/2013/01/04/inspiration-til-sund-aftensmad-2/

Det her er (sjovt nok), før den kom i ovnen. Jeg har ikke skrevet hvor mange gram jeg i af tingene, men jeg har dem hvis det er. I æggekagen puttede jeg champions, skinke strimler, purløg og en pose broccoli blanding i.

foto(2)Til selve æggekagen skal du bruge 8 æg og 200 ml. mælk.
Så putter du ting i efter eget behov, putter den ind i ovnen i 200 grader, i cirka en halv time, og voíla: foto(3)Spis det med et stykke rugbrød til, og hytteost! Så smager det endnu mere fantastisk!
Der kan være til frokosten dagen efter eller aftensmaden, hvis I er to, cirka. Ellers kan I jo selv vurdere hvor meget I kan spise.
Håber I kan lide opskrifts-indlæg, for jeg har nogle flere i vente til jer 😀 Ha en dejlig søndag aften (eller mandag middag… Ved ikke hvornår I læser dette).

//Heey!
So here’s the omelet that I mentioned in the post ”Sneak Peek”. It didn’t get quite the same result, though.. But both tasted good! Apart from tasting good and being healthy, this dinner omelet is cheap! You can put ”everything” in! Like leftovers and such(like food that fits with an omelet…)! I got the recipe from Fit4Livin’ and you can find the post right here: http://fit4livin.wordpress.com/2013/01/04/inspiration-til-sund-aftensmad-2/

What I had in my omelet were: mushrooms, ham strips, chives and a bag of broccoli mix.foto(2)For the omelet it self, you need 8 eggs and 200 ml. of milk. Then put it in the oven in 200 degrees for half an hour, and voíla:
foto(3)Eat it with a slice of ryebread and some cottage cheese, then it will taste even more amazing! You will have to lunch the day after or dinner. But it depends on how much you  can eat…
I hope you like these recipes posts, because I got a few more comming 😀
Have a great Sunday evening or Monday noon! (I don’t know when you are reading this..)

Smiles,
Maia.

About Maia

Click on my blog, and then click on ''Who's Behind The Screen?''.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Healthy Dinner Recipes!

  1. Sofie says:

    Jeg tager altid kyllinge-pålæg i mine æggekager, det smager super godt!

  2. Lækkert:) Kan anbefale, at komme hytteost i, det bliver rigtig godt 🙂

  3. Maia says:

    Lyder godt! Tror jeg at jeg vil prøve næste gang 😀

Leave a Reply

