Café + Blog ”Project”

Hej!
Håber I har fået en god start på ugen!
Lige nu sidder jeg på Cafe Borgen (eller jeg gjorde..), og blogger. Jeg har været i gang med et lille Project her på det seneste, og det kan jeg lige så vel afsløre. Jeg tror også at jeg er mere oppe og køre over det end jer, haha 😀
Men I har nok set på et eller andet tidspunkt noget ret så fantastiske Før og Efter billeder, og jeg har så taget kontakt til nogle som har et Før og Efter billede, og fået lov til at lave et interview med dem! De interviews jeg har so far, er rigtig gode! Så jeg glæder mig til at vise jer dem! Siden interviewet er oprigtigt på engelsk/amerikansk, så ved jeg ikke om jeg vil oversætte det. Jeg har dog intet imod det, men vil jo hellere ikke bruge tid på at oversætte det, hvis det ikke behøves? 😉 – Så hvis det er nogle af jer der godt kunne tænke jer en dansk del, så sig til (kommentar, mail, fb).
Udover Før og Efter interviews, har jeg faktisk også fået fat i SMILANNE. Kan I huske hende? Hende vil jeg lave et kort interview af, lige sådan for at høre hvordan det går, og om vi snart får hende at se igen.
Den første Før og Efter historie, kommer i løbet af ugen.
Ha en forsat god dag! 😀

20130212-170113.jpg

Hey!
I hope you have had a great start to the week!
Right now sitting at home. Right before I was in Café Borgen (as usual), but the internet connection keep going down. As I wrote in the Danish part, I have had this ”project” going on for a while, and I might as well tell you.
I guess you have seen these Before and Afters picture, and being all like ”How!”
Well, I have contacted some of them with a Before and After picture, and got some interviews! So far, the interviews I have so far, is looking really good, so I’m really exicted for this! The first story will be up later this week.
I also got an interview with the sweetest girl ever, Anne, she used to blog about fitness and health, but don’t blog at all anymore. She blogged in Danish, so I don’t it will be relevant for you guys, so that post will be in Danish.
Have an amazing day! 😀

Smiles,
Maia.

 

About Maia

Click on my blog, and then click on ''Who's Behind The Screen?''.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

