You Can Do Anything You Set Your Mind For!

Hej!
Håber I har en god start på ugen! Jeg har i hvert fald 😀
Jeg har meldt mig til et blokfag/valgfag på min efterskole, som hedder løbetræning, hvor vi til sidst kan vælge at enten løbe kvart eller halvmaraton, og i går var min første gang!
Jeg havde fået afvide at sidste gang skulle de løbe intervaller, så jeg glædede mig. Men da vi startede fik vi i stedet for af vide, at vi skulle løbe noget som hedder Vesterheden rundt 2 gange! Og det er omkring 8-9 km! Det længste jeg har løbet var 5km i søndags! Følte lidt en del af mig døde, havde bare ingen lyst til det. Men det vendte sig hurtigt. Og det gik VIRKELIG godt! Jeg løb hele vejen UDEN stop! Er SÅ stolt af mig selv!! Dog glemte jeg at sætte min løbe app til, men så har jeg jo også en god grund til at løbe i weekenden 😀

Når jeg tænker over det, er det faktisk virkelig vildt. For omrking 2 år siden (eller bare et halvt år), kunne jeg aldrig gøre det her. Det var kun noget jeg drømte om. Jeg ville nok ikke engang kunne komme igennem en kilomet(?). Det er en fantastisk følelse, at vide at du har kæmpet for at komme her til. Ingen har gjort det her for dig, DU har gjort det her.

I får lige et billede af mine over lækre Nike sko. De slår så meget Nike Free og Nike LunarGlide. I know, I know).

Q: Hvad har du gjort/opnået i dit liv, som du ikke kunne gøre før?

hejhej 007

Hey!
I hope you have had a great start to the week! I know I did! 😀
Earlier this month, I had choosen to participate to a running traning course/class, where we can decide if we want to run either a quarter of a marathon or a half marathon, and yesterday was my first day! I was told that we were going to do intervals, so I was really looking foward to it. But when we were about to begin, we were told that we had to run something that is called Vesterheden, and we had to run it twice. And that’s about 8-9 km! The longest I have ever ran is 5km! So at the beginning, I wasn’t feeling the joy of it. But it turned out to be really, really great! I ran the whole way with NO stop! I am SO proud of myself!
However, I forgot to turn my running app on, so I was a bit sad about that, but that just means that I have an excuse to run 8-9 kms again! 😀

When to think about it, it’s crazy. Like about 2 years ago(or 6 months ago), I would never ever could do something like this! I would only dream about doing it. I mean, I don’t even know if I could make it through a km. It’s a great feeling, knowing that you have worked your ass of to do this. Nobody has done it for you, it all comes from the inside. It’s YOU who did it.
Above is a picture of my fab Nike shoes (I know mine are prettier than Nike Free and Nike LunarGlide, I know).

Q: What have you done/accomplished in your life, that you couldn’t do before?

Smiles,
Maia.

About Maia

Click on my blog, and then click on ''Who's Behind The Screen?''.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to You Can Do Anything You Set Your Mind For!

  1. Fit´n Run says:

    Hvor er det sejt – godt gået 🙂

    Man kan nemlig lige præcis det du sætter dig op til 🙂
    Held og lykke med træningen op til kvart/halv marathon. Jeg træner selv op til halvmarathon sig kig forbi hvis du mangler inspiration.

    /Camilla – http://www.fitnrun.bloggersdelight.dk
    En blog om træning, løb og sund livsstil.

  2. Maia says:

    Tusind tak!

    Tak, og det vil jeg helt bestemt gøre! Er dog lidt stresset over det, da det er i april at der er halvmaraton, og jeg har fornemmelsen af at man skal bruge længere tid til at træne sig op til det. Eller er det bare mig? 😀

    Smiles,
    Maia.

Leave a Reply

