How Do You Like Your Eggs?

Håber I har fået en god start på ugen!
Jeg har aldrig rigtig lavet mad som sådan, så at skulle lave mad, er en ”ny” ting for mig, også fordi at jeg jo skal lave ”rigtig” mad, og ikke som før. Jeg fandt så dette billede på Tumblr og var over lykkelig! Jeg har ingen idé om hvor lang tid sådanne ting skal tage, så det var lidt et mirakel. Under billedet står der hvad de forskellige minutter gør ved æggene, og ellers kan du jo bare kigge på billederne. Håber I kan bruge det lige så meget som jeg! 😀

Husk at like bloggen på Facebook lige her, og følg bloggen på Bloglovin’.

tumblr_mfa509X6Ug1qgn3p5o1_500

2 minutes – The white isn’t fully set and the yolk is totally raw
4 minutes – The white is fully set, but the yolk is thick and runny
6 minutes – The white is fully set, and the yolk is mostly set, but still a little runny in the middle
8 minutes – The white is fully set, and the yolk is set, but tender
10 minutes – The white is fully set, and the yolk is fully set

Hey!
Hope you have had a great start to the week!
I have never really cooked before, so making food is a new thing for me, also because it has to be ”real” food, and not like before. I found this picture at Tumblr, and was overwhelmed! This is perfect for me! I have no idea how long this stuff takes, so this is great. Under the picture it say what the minutes does with the eggs, otherweise you can just look at the picture. I hope you can use this as much as I can! 😀

Remember to like the blog on Facebook, right here, and follow the blog with Bloglovin’.


Smiles,
Maia.

About Maia

Click on my blog, and then click on ''Who's Behind The Screen?''.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to How Do You Like Your Eggs?

  1. Julie says:

    Et godt tip til hårdkogte æg er at lægge æggene i gryden med det samme. Når vandet koger, slukker man helt. Så venter man bare på, at vandet bliver ‘stille’. Det er også miljøvenligt 🙂

  2. Maia says:

    Godt tip! Tror jeg at jeg vil prøve næste gang jeg skal lave/koge æg 😀

  3. Emma Iversen says:

    ja godt tip.. Jeg er til 4’er, men synes alligevel man skal op på 6 min, men ja, kommer nok an på, hvordanman koger det

Leave a Reply

