Happier Than Ever: Hytteost Snack

Hej!
Håber I har haft en skøn uge i solskin!
Jeg glæder mig mere og mere til sommer, nu hvor man begynder at kunne mærke varmen! 😀
Jeg var nede og træne i dag, men før det var jeg et smut forbi Føtex, fordi jeg ville se om man kunne få de der små skyr bøtter med smag i, men jeg fandt noget meget, meget, meget bedre. Nemlig Hytteost Snacken!
Jeg har set den på forskellige blogs, men har ikke selv kunne finde den i butikkerne. Men ja, i dag var den så nede i Føtex, og den koster kun 12,95! Det bliver simpelthen ikke bedre. Som I kan se på billedet, så valgte jeg den med cashew nødder, annas, appelsin og papaya. Den smagte fantastisk og det er langt fra sidste gang jeg køber den!

Jeg er endelig blevet færdig med det første Before and After indlæg, og det kommer enten i morgen, mandag, tirsdag eller onsdag. Afhænger af pigen 😀 Men ellers må I have en skøn weekend med en masse sooooool! 😀

IMG_5930IMG_5932
//Sorry, only relevant for danish readers(or people who live in DK).
My first Before and After post will be up either tomorrow, Monday, Tuesday or Wednesday. Have a great weekend!

Follow the blog at Facebook and with Bloglovin’.

Smiles,
Maia.

About Maia

Click on my blog, and then click on ''Who's Behind The Screen?''.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Happier Than Ever: Hytteost Snack

  1. Jeg synes simplethen den smager SÅ forfærdeligt og forstår ikke hvordan folk kan få den ned 😀 Men smart til et mellemmåltid.. Ja, det er den da.

Leave a Reply

