Lyn giveaway: Innocent Smoothie!

The giveaway is only for Danish residents, sorry.

Kunne du tænke dig at smage de 2 nye smoothie varianter fra Innocent Smoothie?
Lige nu kan du vinde et hel måneds forbrug af dem!

Innocent Smoothies har lanceret to nye smoothies som hører under navnet Innocent Smoothie Plus. De er fyldt med frugt, grønt, planteekstrakter og knuste hørfrø, beriget med vitaminer.
Jeg har selv prøvet begge smoothie og de er rigtig gode! Jeg synes de er gode at have med to-go eller hvis man har en travl morgen og har brug for en nem og lækker morgenmad.


Innocent Smoothie Plus – Energise
Denne smoothie er SÅ lækker. Den smager dejligt af jordbær og kirsebær uden at smage for sødt. Den giver også et puft af energi og er proppet med vitaminer (B1, B2, B3 B6 og C vitamin).

Innocent Smoothie Plus – Antioxidant
Selvom denne smoothie ikke har den samme fancy farve som Energise, så er den bestemt lige så god! Jeg synes at den smager godt af kiwi og lime og den her smoothie smager mere sundt hvis man kan sige det. I denne smoothie er der vitamin C, E og selen.

For at vinde et helt måneds forbrug af Innocent Smoothies Plus (som bliver leveret lige til din dør!) skal du like bloggens Facebook side lige her og skrive en kommentar her på bloggen om hvad DU gøre i hverdagen som giver dig mere energi.
Husk at
skrive jeres e-mail adresse så at vinderen kan få direkte besked!
Vinderen bliver trukket mandag d. 2/03 kl. 20.00

Follow me at FacebookBloglovin’ or Instagram.

Smiles,
Maia.

 Indlægget er sponsoret men alle meninger er mine egne.

About Maia

Click on my blog, and then click on ''Who's Behind The Screen?''.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

13 Responses to Lyn giveaway: Innocent Smoothie!

  1. Heidi says:

    Jeg sørger for at få nok frugt i min kost 🙂 det giver mig energi, og endnu mere hvis jeg laver høj intensiv træning.

  2. Jeg sørger for at have ekstra god tid om morgenen. Gerne 1½-2 timer før jeg skal ud af døren. Det gør bare at jeg kan starte langsomt og nyde en kop te, mens jeg stirre ud af det mørke vindue.

  3. Laura ST says:

    For at få mere energi i min hverdag, så smiler jeg til mig selv, hver gang jeg ser mig i spejlet! Plat? Ja! Men det virker.

  4. Camilla says:

    En god lang nats søvn vil altid være den bedste løsning for mig. Plus masser af vand! 🙂

  5. Emma Finsted says:

    Jeg er begyndt til yoga, og det giver mig SÅ meget mere energi. Hver gang jeg går ind til en time, lægger jeg hele min ofte komplicerede verden bag mig og koncentrerer mig bare om styrke, udholdenhed og åndedræt. Det giver mig energien til at fortsætte, selvom alt synes håbløst.

  6. Emilie says:

    Jeg Prøver at sørge for at sove ordentligt og længe nok, ca 8 timer 🙂

  7. Josephine says:

    Jeg er begyndt at meditere. Det virker så banalt men det har virkelig været en booster i min hverdag. Jeg er mere rolig, har bedre styr på mine ting og forstår mig selv bedre. Kan klart anbefales. Jeg gør det en halv time før jeg skal i seng.

  8. Maria Høyer says:

    Jeg spiser altid en eller anden (og gerne flere) former for frugt til min morgenmad – enten skyr toppet med frugt eller måske havregrød med æble. Det er sådan en dejlig måde at starte dagen på, og giver altid en god følelse 🙂 derudover er det vigtigt for mig at få trænet 4-5 gange om ugen, det gør mig så glad, stolt og giver så positiv en energi i hverdagen 🙂

  9. Nanna Pedersen says:

    Jeg sætter musik på, så snart jeg vågner om morgenen. Det får mig ud af fjerene, og der er ikke noget bedre end at danse frem og tilbage til badeværelset og køkkenet hele morgenen. Det smitter af på mit humør og holder mig glad fra morgenstunden. Perfekt!

  10. Sophia says:

    Jeg elsker at få lagt motion ind dagligt, om det så er en gåtur om morgenen inden skole eller en tur i fitness om aften 🙂 Det giver mig energi og et boost til selvtilliden, når jeg behandler min krop godt! Derudover sørger jeg for at spise sundt og ofte, så jeg altid er klar til dagens gøremål – her har jeg også været glad for Innocents smoothies, men da jeg er på SU har jeg desværre ikke råd til dem særlig ofte. Derfor krydser jeg fingre for, at jeg bliver den heldige vinder – Det ville være en god start på foråret 🙂

    • Anja says:

      Jeg får energi ved at få en sund og stor omgang morgenmad hver dag!
      Ellers så sørger jeg for at jeg får 8 timers søvn hver dag og bevæge mig så meget som muligt! 🙂

  11. Pingback: Inspirational Monday #118 | Fit, Skinny & Healthy! – Wanna Join?

  12. idamynthe says:

    Jeg tager mig et skønt bad, med en masse duftende sæber! Jeg får det super efter lidt alenetid, og så er jeg klar til at gå ud i verden 🙂

Leave a Reply

